سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به لقمان گفته شد : از حکمت چه گرد آورده ای؟ گفت : برای آنچه کفایت شده ام خود را به زحمت نمی اندازم و آنچه را به من سپرده شده، تباه نمی سازم . [امام باقر علیه السلام]   بازدید امروز: 3  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 5850
 
معرفی فیلمهای جذاب
 
پیشنهاد
نویسنده: ایمان(دوشنبه 85/12/14 ساعت 5:10 عصر)

  به شما پیشهاد میکنم که حتما فیلم اپوکالیپتو با کارگردانی مل گیبسون رو نگاه کنید .
کارهای قبلی مل گیبسون : کارگردانی در مصائب مسیح_ ایفای نقش در فیلمهای میهن پرست و شجاع دل

                                                                         



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پیشنهاد
کمدی(COMEDY)
فانتزی(PHANTASY)
رمانتیک(Romance)

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
معرفی فیلمهای جذاب
ایمان
کسی که دلش را به دریا میزند

|| لوگوی وبلاگ من ||
معرفی فیلمهای جذاب

|| اوقات شرعی ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو